Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania pedagogów i uczniów

Zamiast robić w wielu przypadkach nudną, jednokierunkową demonstrację, nauczyciel może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:

aktywna tablica

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    demonstracje szczepów bakterii

Uczniowie zawsze są o wiele bardziej zaciekawieni, jeżeli w ramach nauczania i to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / bądź pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, żeby pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtenczas możliwość wymówienia innych słów, by sprawić, czy robią to stosownie. Użycie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające oraz na pewno o wiele bardziej produktywne.

Robot edukacyjny Abilix Krypton

Dni używania suchych tablic po jakich pisało się kredą już dawno przeminęły. Teraz nauczyciele w szkołach zaczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD razem z tablicami interaktywnymi. To naturalnie dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie chciał wypróbować działanie tablicy, a to ma prawo pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Jednak za pomocą interaktywnych tablic wolno osiągnąć sporo więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to dzisiejsze wyposażenie szkół.

Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania pedagogów oraz uczniów

Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, nauczyciel ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    prezentacje szczepów bakterii

Uczniowie zawsze są bardziej zaciekawieni, jeżeli w ramach nauczania i to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy oraz / bądź też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, aby pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtenczas możliwość wymówienia innych słów, aby spowodować, czy robią to odpowiednio. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające oraz z pewnością znacznie bardziej produktywne.